anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Interviuri pentru viata (III): Eugenia Buruiana, 35 de ani, Chisinau – Basarabia

on December 22, 2014

Cei care citesc acest blog cunosc putin povestea Eugeniei Buruiana, pe care am incercat sa o prezint si eu, cu un an de zile in urma – cititi aici.

Eugenia Buruiana este o tanara de 35 de ani din Basarabia, cu o inima frumoasa de copil, care sufera din copilarie de o boala rara, grava si extrem de chinuitoare – epidemoliza buloasa (boala fluturasului). Din 2005 Eugenia este complet singura, fara rude in viata si traieste din dragostea si mila prietenilor cu timp si dispozitie sa o ajute, sau a celor sensibili la povestea ei cu adevarat cutremuratoare! Cazul ei este cu atat mai dificil cu cat este dependenta de scaunul cu rotile – pe care insa nu e capabila sa il foloseasca in unele perioade, boala ei avand o evolutie foarte grava. Pe langa boala de fond amintita, in prezent Eugenia mai sufera de efecte seundare grave si ele, precum: viciu cardiac, hepatita virala B, pancreatita cronica, colecistita cronica, pielonefrita cronica si anemie. Locuieste in prezent in Chisinau – schimband gazdele, insa are si o micuta casa parinteasca in satul Recea, raionul Straseni, unde sta uneori vara.

Cu Eugenia Buruiana  am intrat personal in legatura cu un an de zile in urma, si am inceput sa cunosc necesitatile ei actuale – ele sunt mari si acute in fiecare zi… Sunt atat de ordin fizic, pecuniar, cat si de ordin spiritual, intrucat ea nu mai are parinti si nici un fel de rude… Atat cat am cunoscut-o eu, este un om care emana atata lumina si speranta!…, desi deznadejdea ii da tarcoale atat de des… Si ea este o mare luptatoare, dar si fortele ei omenesti, sunt masurate.  Pentru mine, Eugenia este un caz extrem, din perspectiva singuratatii in boala ei cumplita! Eugenia poate fi contactata la numarul de telefon sau la adresele electronice de mai jos:

+37369481159
email:    jenicaburuiana@gmail.com
skype:   Eugenia Buruiana
Alaltaieri, sambata 21 decembrie 2014, in cadrul emisiunii “Ochiul interior” de la ‘Radio Moldova’ din Chisinau, redactorul & prezentatorul Livia Pinzari a prezentat interviul cel mai recent cu Eugenia Buruiana, pe care l-am preluat si eu aici si va indemn sa il ascultati:
 
Daca veti hotara sa o ajutati financiar pe Eugenia, modul cel mai simplu si ieftin de expeditie a banilor in Republica Moldova (din propria mea experienta)  este prin Western Union. Pentru sume de 100 EUR de exemplu, comisionul este de 9 EUR. Orice mica suma este insa posibil de transferat – cu un comision mai mic, si este foarte mult asteptata…

10 responses to “Interviuri pentru viata (III): Eugenia Buruiana, 35 de ani, Chisinau – Basarabia

  1. […] O cunoasteti pe EUGENIA BURUIANA de pe blogul meu, este o tanara actualmente orfana din Chisinau care sufera de cumplita “boala a fluturasului” (in termeni medicali – epidermoliza buloasa). Va indemn sa cititi mai vechile mele postari cu si despre Eugenia si suferinta ei. Cu 5 ani in urma a fost realizata filmarea de mai jos, iar cu cateva saptamani in urma a fost realizat un interviu la Radio Moldova pe care l-am preluat si eu (cititi si audiati – click alaturi): Interviuri pentru viata (III): Eugenia Buruiana, 35 de ani, Chisinau – Basarabia […]

  2. […] O cunoasteti pe EUGENIA BURUIANA de pe blogul meu, este o tanara actualmente orfana din Chisinau care sufera de cumplita “boala a fluturasului” (in termeni medicali – epidermoliza buloasa). Va indemn sa cititi mai vechile mele postari cu si despre Eugenia si suferinta ei. Cu 5 ani in urma a fost realizata filmarea de mai jos, iar cu cateva saptamani in urma a fost realizat un interviu la Radio Moldova pe care l-am preluat si eu (cititi si audiati – click alaturi): Interviuri pentru viata (III): Eugenia Buruiana, 35 de ani, Chisinau – Basarabia […]

  3. Mihaela Pană says:

    Doamne, ajută!
    Pentru un ajutor prin Western Union pe cine trec la destinatar? Chiar pe Eugenia? Am înțeles că este un părinte, Boradev Veaceslav Tudor care poate ridica banii.

    • anomismi44 says:

      Doamne ajuta! Eugenia se deplaseaza cu mare dificultate si este mai bine sa depuneti banii in contul Parintelui, respectiv Bodarev Veaceslav Tudor. Nu este nevoie sa treceti orasul, ci numai tara de destinatie: Republica Moldova. Dupa ce veti primi codul numeric de la Western Union, va rog sa il trimiteti prin email pe adresa: jenicaburuiana@gmail.com si sa ii scrieti si numele dumneavoastra si localitatea de unde ati expediat (caci sunt intrebati la ridicarea banilor despre expeditor). De asemenea, daca va este cu putinta, va rog trimiteti si un sms pe nr. de telefon al Eugeniei +37369481159, sms in care sa mentionati aceleasi date ca si in email. Uneori Jenica nu dispune de email, si pentru siguranta si rapiditate ar fi indicat si sms-ul. Va multumesc tare mult pentru milostenie si dragoste! Doamne ajuta!

      • Luisa Ivana says:

        /;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, +
        Am vorbit azi cu Eugenia ,cred ca este din ce in ce mai grav ,dar rugaciunea trebuie sa fie intensificata si cu ajutor financiar .Se pot pune bani foarte usor ,la BRD ,prin Western Union ,doar dand buletinul si spunand numele ei .Apoi o anuntam telephonic si-i comunicam numarul pe care ni-l dau de la banca ,pentru a ridica banii .Atat .Dumnezeu o iubeste si vrea sa vada cum o ajutam pe aceasta frumusete aici pe pamant .

      • anomismi44 says:

        Va multumesc din suflet ca ati raspuns actionand! Doamne ajuta! Cu drag!!!!

  4. George says:

    Cei care au trimis deja prin west.union: ce scrie in formularul emis de banca la rubrica “destinatar”? Imi trebuie EXACT succesiunea de nume, nu se pot ridica banii daca am scris “Bodarev Veaceslav Tudor”.

  5. […] Clubul de presă din Chişinău – Centrul pentru Jurnalism Independent şi Comitetul pentru Libertatea Presei – a premiat jurnaliştii anului 2015, în cadrul Galei Anuale a Clubului de Presă, ediţia a XXI-a, organizată pe 17 decembrie 2015. Între cele trei premii speciale acordate s-a numarat si premiul ‘Speranţa anului 2015‘ – acordat jurnalsitei nevazatoare Livia Goncear-Pânzari de la Radio Moldova, ale carei trei emisiuni au fost postate si pe acest blog, sub denumirea de ‘Interviuri pentru viata’: audiati aici, aici si aici. […]

  6. […] si apoi semnalat si eu cazul Eugeniei -in mai multe randuri, incepand cu iarna anului 2013 (cititi aici), iar in ianuarie 2015, in urma unui articol pe care l-am pus pe blog, “Imagini si caz foarte […]

Leave a comment