anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Mesaj de multumire al bolnavei de epidermoliza buloasa avansata – Eugenia Buruiana din Basarabia…

on February 1, 2015

La 13 ianuarie 2015 am postat aici pe blogul meu “Imagini si caz foarte impresionante: Apel Umanitar Urgent – Chisinau!. Eugenia Buruiana, o tanara din Basarabia, suferinda de cumplita boala epidermoliza buloasa, singura si lipsita de minima medicatie de intretinere, era si este cazul deosebit de impresionant pe care il urmaresc si incerc sa il fac cunoscut spre ajutorare. Urmare acelui apel, trei portaluri crestine cu larga audienta au semnalizat cazul, iar pana azi s-au inregistrat si circa trei mii de vizualizari pe Facebook ale apelului. Doresc sa multumesc personal, in mod special, urmatorilor: “Umanitar” – care a preluat link-ul postandu-l intr-un comentariu al sau din data de 17 ianuarie 2015 pe  saccsiv.wordpress.com, Portalului Cuvantul Ortodox – care l-a afisat pe 21 ianuarie 2015 si Portalului Apologeticum – care l-a preluat in aceeasi zi. De asemenea, ii multumesc doamnei Luisa Ivana pentru dragostea aratata!

In primele zile ale publicarii apelului pe blog au fost postate mai multe fotografii ale ariei corporale cuprinse de rani ale trupului Eugeniei. Intrucat unul dintre privitori ne-a semnalat lipsa de pudicitate a unor fotografii, am chibzuit ca este mai bine sa le retragem. Au ramas vizibile numai ranile de pe picioare. Insa pe partea dorsala, de la talie in jos, corpul Eugeniei este tot numai rana.

Astazi, la aproape 20 de zile de la apel, Eugenia Buruiana a primit mici sume de bani de la sapte persoane din Romania. Ea doreste sa le multumeasca din suflet, si reproduc mai jos frazele pe care mi le-a scris intr-un email, emotionata:

“[…] Dar eu mereu ma rog la Dumnezeu asa: Daomne milueste si mintueste pe toti miluitorii, jartfitorii, ajutorii, rugatorii mei, dupa a lor nume si fapta, inmulteste milostenia si da-le lor iertare de pacate si dobindirea Raiului. […] Multumiti-le la toti din partea mea. Le doresc la toti multa sanatate, iertare de pacate, intelepciune, smerenie, dragoste statornica, nadejde. Cit mai multe fapte bune ca sa se mintueasca si Raiul sa dobindeasca. Dumnezeu si Maica Domnului cu toti Sfintii sa-i aiba in paza. Doamne ajuta, cu drag Eugenia.

Adaug mai jos doua fotografii cu Eugenia in ultima zi a anului 2014, cand a fost si ziua ei de nastere. In ultima fotografie apare alaturi de Parintele Veaceslav Bodarev si sotia sa Marina. Pe numele Parintelui Veaceslav sunt asteptati in continuare bani pentru ajutorarea Eugeniei (datele le aveti aici).

IMG_7144

IMG_7163


8 responses to “Mesaj de multumire al bolnavei de epidermoliza buloasa avansata – Eugenia Buruiana din Basarabia…

  1. Domnul si maica Sa sa-.ti ajute Eugenia si sa te intareasca. Suntem alaturi de tine!
    Ramona

  2. Luisa Ivana says:

    Doamne ,ajuta !
    Acum am vazut noi stiri despre Eugenia Buruiana si cat de frumos ne multumeste noua …Are o rugaciune speciala ,rupta din sufletul ei chinuit ….Daca ar intelege mai multi necesitatea ajutorarii acestei minunate fete ar fi fost mult mai bine .Eu ii multumesc ca mi-a aparut in cale si voi continua sa lupt alaturi de ea de la distanta ,prin aceleasi cai modeste si sigure :ajutor financiar ,rugaciune si iar rugaciune la Sfintii mei dragi ;Parintele Iustin Parvu ,Sfantul Efrem cel Nou ,Sfantul Nectarie, Sfintii martiri ai temnitelor comuniste si toti sfintii .
    Multumesc pentru ca mi-ati pomenit numele .Dumnezeu sa ne dea spor in fapte bine placute ,iar Eugeniei bucurii si sanatate .Eu deja sunt pe cale de a mai instiinta o persoana care e posibil sa vina cu alt aport .Sa vedem .

    • anomismi44 says:

      Va multumesc tare mult!!!
      Pentru Eugenia se incearca organizarea unui concert de caritate la Chisinau, chiar maine. Numai mica parte din bani, daca se vor strange spectatori, vor ajunge la ea. Daca voi avea stiri de la eveniment, voi posta. Eu tin legatura cu ea si se bucura de tot si toate, unii ii scriu, altii o suna, iar unii chiar o si ajuta financiar, asa cum ati facut si dumneavaostra! Pentru ea orice mica fapta reprezinta enorm. Va multumesc iarasi si va imbratisez la randul meu. Doamne ajuta!

      • Luisa Ivana says:

        Si eu multumesc .Sper sa fie un concert cu multi participanti.Si poate dati un filmulet de la concert si in Romania ,pentru a sti si mai multi de ceea ce se intampla intr-un colt de lume .Doamne ,ajuta !

  3. […] si disperare – postare preluata atunci de alte cateva site-uri cu trafic mai consistent (carora le multumim si acum!!!), Eugenia a primit ajutor financiar de la mai multe persoane din Romania, datorita carora astazi […]

  4. […] Cuvantul Ortodox si Apologeticum –   carora le adresam multumiri si atunci (cititi aici), si acum, din […]

Leave a comment