anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

… melcul și coasta

on July 22, 2017

albastru de... mai departe

CAM11514

Cam acum vreo două luni, întorcând un melc din drumul lui, mi-am fisurat o coastă…

Mai toți vecinii facem același lucru. Pe ploaie, aleea din fața blocului e plină de melci, care, nu știu de ce, preferă să evadeze pe beton, în loc să-și continue incursiunile lor prin spațiul verde, unde, fără doar și poate, n-ar fi striviți de pașii neatenți ai trecătorilor, și, atunci, înainte de a ne continua drumurile, adunăm melcii și îi așezăm la loc, în iarbă.

M-am tot întrebat, însă, care ar putea fi tâlcul acestei întâmplări, de ce, dacă, după mintea mea, am făcut un lucru bun, mi s-a întâmplat un lucru rău? E adevărat, coasta fisurată se reface singură și, în afară de primele zile, când respirația-i puțin împiedicată, restul e un fleac. Totuși, de ce?

Răspunsul a venit aproape de la sine. Mi-am dat seama că gestul meu, dincolo de a fi fost…

View original post 76 more words

2 responses to “… melcul și coasta

  1. Cat de mult ma bucur sa va “vad”!!! Va imbratisez cu tot sufletul meu!!! Multumesc!!!

Leave a Reply

