anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

… ultimele de la mare

on August 4, 2016

albastru de... mai departe

Dragii mei,

vă mulțumesc din suflet pentru răbdarea cu care ați suportat potopul de fotografii de la Constanța! Poate că veți fi spus în sinea voastră că e de înțeles, că poate n-am mai fost de multă vreme la mare sau poate că n-am mai văzut alte mări… Oooooh, nu!… Am colindat pe lângă multe țărmuri, de la oceanul Atlantic până la Coloanele lui Hercule, la Gibraltar, pe malul Meditareanei din Maroc, pe Coasta de Azur, pe plajele Siciliei si Greciei, până în Creta, am vazut Marea Nordului și Marea Baltică… și totuși, n-am descoperit nicăieri o mare mai frumoasă decât marea din peninsula Constanței, la Tomis… Nicăieri marea nu are aceeași ținută demnă și maiestuoasă, de regină… Daca ar fi să-mi doresc să mai vad o mare, ar fi tot Marea Neagră, dar de partea cealaltă, în Georgia…. Poate că veti zâmbi condescendent la această postare, poate că…

View original post 23 more words


2 responses to “… ultimele de la mare

  1. Va imbratisez cu inima! Nu stiu cum as putea sa va multumesc altfel!

Leave a Reply

