anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

“Doamne, dă-mi curaj și iubire” – de Marius Ianus

on February 6, 2016

Poezie extrasa din volumul “Jos masca, Marius Ianus!“:

 

M Ianus

Marius Ianus (autorul) azi – desen de George Zograf (sursa foto: aici)

Doamne, dă-mi curaj și iubire,

alungă toată mizeria din mine,

fă-mă bun ca o pâine

și călduros ca lâna

și la sfârșit prinde-mă, întinde-mi mâna!

Dă-mi forța să fiu treaz,

cuvântul ca o piatră,

paharul cu necaz

mai zvântă-mi-l o dată…

Și apăr-o pe mama

și fă-i Domnicăi bine,

iar prietenilor mei

lucrează-le în sine.

Doamne, dă-mi și pace și nebunie

și bucurie, și tristețe,

și bunătate, și mânie,

fă-mă înțelept și nebun

și nelumesc ca luna…

Iar la sfârșit prinde-mă,

întinde-mi mâna!


Leave a Reply

