anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Preotul ILARION FELEA – marturii

on January 1, 2016

Blog crestin ortodox - IN MEMORIAM - Preot Ilarion V Felea

O IMAGINE IMPOSIBIL de  UITAT VREODATA atat cat TRAIESC
Imi este greu ca sa incep a scrie marturia personala despre “unchiu Ilarie” asa cum l-am “botezat” sora mea si cu mine la numai cativa ani de existenta. Era unchiul mamei dinspre mama ei, bunica noastra nascuta in Tara Motilor acolo unde a vazut lumina zilei  si cel care avea sa devina Preot Prof Dr Ilarion Felea . S-a nascut intr-o familie de moti in care tatal a fost preot. Motii au ceva aparte in structura lor , nu este doar impresia sau parerea mea. Vorbeste intreaga istorie.

Am fost nascuta in Bucuresti deci foarte departe de Arad , bunicii mei locuiau totusi la Timisoara…la o varsta frageda , in cateva randuri , am petrecut saptamani intregi in casa unchiului Ilarie si a “tusii Valeria” , in Arad . Casa lor nu era departe de Catedrala Crestin Ortodoxa din oras, aceea…

View original post 753 more words


Leave a Reply

