anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Film exceptional: “Tinerii din ziua de azi/Brasov – la Manastirea Oasa”

on July 17, 2015

Pe 1 iunie noi am fost la Mănăstirea Oașa, a fost super fain. Nu am plănuit neapărat să facem acest clip, dar punând cap la cap imaginile pe care le-am capturat a ieșit clipul ăsta. La Oașa se întâmplă mult mai mult decât am reușit noi să redăm în acest material, dar sperăm că bucuria noastră de a merge acolo se poate simți.

Asa isi prezinta filmul realizat, asociatia “Tinerii din ziua de azi” din Brasov. Nu stiu cine sunt ei, nu ii cunosc. Ceea ce au realizat ei insa, dincolo de excursia lor, nu e neaparat un film despre Manastirea Oasa, aceasta a fost numai leit-motivul pentru o alta cautare. Mie mi-a placut insa, in mod deosebit (si) filmul. Vizionati-l!


Leave a Reply

