anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Părintele Arsenie – cel mai mare sfânt al României

on November 29, 2014

† Marius Ianuș †

Părintele Arsenie Boca

Cunoașteți deja întâmplarea minunată pe care am trăit-o în urmă cu un an și ceva la groapa Părintelui Arsenie, când a apărut Însuși Părintele, sub chipul unei femei înalte, cu ochi albaștri. Poate ați citit și acatistul pe care i l-am compus Părintelui și rugăciunile de lângă acatist.

Acum vă voi vorbi despre întâlnirile și întâmplările pe care le-am trăit săptămâna asta la pomenirea Părintelui, în cele două zile și jumătate pe care le-am petrecut la Prislop.

Pe băncuțele de lângă mormântul Părintelui s-au povestit atâtea întâmplări minunate, încât ar trebui să se mai scrie zeci de cărți ca să fie cuprinse toate. Eu însumi, într-o oră petrecută acolo, am vorbit cu o femeie de la Bacău care se vindecase de cancer și cu una de la Buzău, Ileana, care îl văzuse pe Părintele Arsenie, în chip de moș bătrân, pe băncile de lângă altarul de vară…

View original post 1,096 more words


One response to “Părintele Arsenie – cel mai mare sfânt al României

  1. preot-duhovnic says:

    ” care îl văzuse pe Părintele Arsenie, în chip de moș bătrân”

    MAI COPII, ERA DIAVOLUL…

Leave a Reply

