anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Pilda samarineanului milostiv – la duminica de azi

on November 16, 2014
samarineanul-milostiv-copy

“Samarineanul Milostiv” – desen in tehnica pix al artistei Gabriela Mihaita David

 

Scrisoare către Bunul Samarinean

poezie de Marius Iordachioaia,  la 15 noiembrie 2014

“Bunule Samarinean,
când mai vii pe la noi?
ne-ai lăsat în han
şi am ajuns în şanţ…
hangiul
renovează clădirea şi spune
că banii trimişi de tine
nu mai sunt de ajuns…
aşa că s-a înţeles cu tâlharii
să mă scoată iar la marginea
Europei
şi să mă închirieze oricărui cetăţean civilizat
care vrea să bată şi să dezbrace legal
un copil amărât…Bunule Samarinean
mi-e frig şi mă doare totul…
Tu când mai vii pe la noi?”
3 responses to “Pilda samarineanului milostiv – la duminica de azi

  1. Bunul Dumnezeu sa ne ajute ! Multumesc mult !

Leave a Reply

