anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

Versuri albe …

on October 29, 2014

Lumi personale:

versuri albe de Sandrina H.

28

Desen din seria “Lupta cu patimile” – de Gabriela Mihaita David

Simt in mine toate varstele
Cum se bat intre ele ca niste copii…
Se vede ca toate au ceva din copilarie…
Nu va bateti, copii, am nevoie de voi toti
Mai exact de seninatatea ta- Copilarie
De Puterea ta de viata si iubire- Tinerete
Si de intelepciunea ta – Batranete.

Am incercat sa te cuprind cu mintea si n-am reusit…
O frica paralizanta m-a cuprins…
Atunci am incercat sa te cuprind cu sufletul…
Imi parea prea mic…dar am incercat…
Mi-a reusit ceva mai bine…
Am simtit ca Esti…ca Esti nemarginit de tainic si adanc…
Ca Esti…Ca nu poti sa nu Fii…
Si Frica nu a plecat, dar s-a indulcit…
Pentru acea clipa mi-a fost de ajuns…

Uneori imi pare ca port in mine toata durerea lumii…
Probabil fiecare gandeste asa despre sine…
Fiecare are o durere pentru care ar vrea sa urle ca un lup flamand…
Dar pana si lupul cand da de hrana se linisteste…
Tu esti hrana sufletelor noastre flamande, Hristoase…

Nu stiu ce vrei sa faci cu mine, Doamne…
Dar imi vine sa strig cu glasul lutului
Framantat de degetele olarului…
Sau al placintei care se parpaleste in cuptor…
Recunosc ca vreau sa ajung o lucrare aleasa…
Si mai vreau ca in clipa ceea sa-mi amintesc cu impacare si bucurie de “durerile nasterii”.


5 responses to “Versuri albe …

  1. Sandrina says:

    E extraordinar desenul… Multumesc ca l-ati alaturat…

  2. Frumos , frumos ! O cuprind in dragostea mea , alaturi de dvs., si pe Sandrina , careia ii transmit toate gandurile mele bune ! Doamne ajuta !

  3. Sandrina says:

    Va cuprind si eu cu drag…<3

Leave a Reply

