anomismia

In bataia vantului fiecarei zile (continuare)…

“Unde este Dumnezeu, mama ? (Scrisoare de adio; partea 1)”

on August 15, 2013

Sunt a treia persoana care vizualizeaza pe youtube postarea video de azi a “Sandrinei H”, asa cum se vede mai jos (am facut un print screen). Sandrina a incarcat postarea azi, 15 august 2013, de Sfanta Maria! Coincidenta?…

Postarea disperata a Sandrinei se numeste “Unde este Dumnezeu, mama ? (Scrisoare de adio; partea 1)”. Sandrina e unul dintre copiii nostri, si numele ei e numele multor tineri de azi. Este numele copiilor romani care traiesc in absurd. Si, culmea, el, absurdul, este real, si Sandrina are dreptate, traieste in el!!!

print

O sa va rog sa vizionati totul atent si sa dati mai departe, desi, nu-i de-ajuns!!! Copiii nostri sunt disperati, si ne cer ajutorul. Va trebui sa reinvatam sa li-l dam. Va trebui sa-l reauzim intai noi pe Dumnezeu, sa reinvatam noi intai iubirea, si-apoi sa le-o dam si lor, sa li-l aratam si lor pe Dumnezeu… Dragii de ei, sarmanii de noi!!!  Este unul dintre cele mai miscatoare si covarsitoare strigate de ajutor pe care l-am auzit in ultimii ani, in aceasta “scrisoare” a Sandrinei. Nu stiu ce pot face, dar poate unii mai buni decat mine, vor sti. Asa ca, dati va rog mai departe strigatul ei. Acolo, undeva in noi insine, vom gasi calea sa ne trezim si sa le prindem sufletele in cadere, inainte de a fi prea tarziu. Este vina noastra, si numai a noastra pentru caderea lor!!!

UPDATE 16 august:  Autoarea video-ului de mai sus, Sandrina H., mi-a scris, si a si trimis un comentariu lamuritor la aceasta pagina, pe care va rog sa il cititi mai jos. Nu ea este pesoana in cauza, ea doar a facut auzit acel strigat (in felul de mai sus), strigat care ramane insa al unui tanar deznadajduit din vremurile noastre, si care ramane la fel de zguduitor, oricare ar fi fost, pentru ca este adevarat!!!

UPDATE 17 august: a se citi pagina aceasta a blogului meu.


5 responses to ““Unde este Dumnezeu, mama ? (Scrisoare de adio; partea 1)”

  1. Draga “anomismia”,
    am preluat cu durere… fie ca strigatul de ajutor sa fie auzit ! … pe langa droguri si “sex protejat”, mai exista o amenintare cumplita : anorexia nervoasa ! …
    Dumnezeu sa ne apere copiii ! …

  2. Sandrina says:

    Eu sunt autoarea acestui video, dar nu si a scrisorii. Am dat de aceasta scrisoare pe internet cu mai mult timp in urma: iata linkul, cititi si a doua parte care spre deosebire de prima, e una f luminoasa: http://oameni-si-demoni.blogspot.com/2011/12/unde-este-dumnezeu-mama-unde-este.html Acest text a fost publicat si in ziarul bisericii noastre Sf. Ioan Iacob Hozevitul din Chisinau. Daca ati fi dat la cautare pe net titlul, ati fi gasit scrisoarea integrala. Demult vroiam sa fac video la el, si abia ieri am facut, insa doar la prima parte.. Cred ca nu am facut bine ca am postat doar prima parte, care e atat de zguduitoare, dar am facut-o cu gandul ca azi o voi posta si pe a doua. Nu m-am gandit ca timp de o zi, acest video va fi vizionat, si voi avea placuta dar si putin infricosatoarea supriza de a primi mesajul dvs, si de a gasi aceasta postare. Ma rog de ma iertati… De fapt, nu conteaza cine e autorul, conteaza ca problema e una f reala, actuala si grava…
    Iata ce spune parintele Savatie Bastovoi despre sinucidere. Infricosator: http://www.youtube.com/watch?v=Gr8GuECFQdM

  3. […] Personal, am avut “sansa” sa dau peste filmuletul respectiv, al necunoscutei autoare, si sa imi para unul dintre cele mai cumplite strigate de ajutor pe care le-am “auzit” in ultmii ani, mai ales ca problemele multor tineri de azi sunt intr-adevar mari, complexe, grave, si unii dintre noi le (re)cunoastem, macar partial…  Lipsita de atentie suficienta, (Sandrina H. mentiona de fapt ca nu este textul ei, scriind “autor necunoscut” in explicatia de sub filmulet, pe youtube), eu am omis sa citesc explicatia respectiva. Asa incat, am confundat autorul montajului video inserat pe youtube, cu autorul scrisorii. Sub impactul “strigatului” de disperare, am considerat necesar sa iau legatura cu autoarea…Sandrina H. Asa incat, ea (mi-)a elucidat povestea filmuletului, inclusiv facand comentariu public sub re-postarea acelui filmulet pe blogul meu (link aici). […]

  4. […] Despre cea din urma boala – poliartrita reumatoida juvenila, de care sufera Sandrina, mi-a destainuit  ea numai la rugamintea mea si mai apoi am primit permisiunea ei de a scrie cate ceva despre ea, aici. Nu voi detalia mult despre suferinta Sandrinei – continua si halucinanta uneori – inca de la varsta de doi ani si pana azi, ci voi incerca un mic medalion artistic, caci Sandrina este o invingatoare prin ceea ce face! In afara de activitatile ei curente, este un om de arta, care pretuieste cultura si spiritiualitatea, se implica in activitatile sociale cu conotatie artistica, ea insasi fiind un spirit creator, de mare sensibilitate. Canta, scrie si realizeaza fotografii iar multe din montajele ei video sunt de o deosebita calitate artistica, sufleteasca. Pana la momentul acesta cand scriu, Sandrina are incarcate pe youtube 53 de video-uri (link aici). Si toate aceastea, realizate vaslind printre crize de durere si neputinta, cu mainile anchilozate si cu picioarele schilodite de dureri si operatii la incheieturi, cu creierul uneori pierzand orice legatura cu realitatea din pricina durerilor insuportabile. Sandrina gaseste insa puterea sa impartaseasca din prea-plinul ei de iubire, de apropiere si caldura fata de orice fiinta aflata, ca si ea (si cat de bine intelege!!!), in suferinta. In fapt, in primele mailuri Sandrina ma atentiona nu asupra ei, ci asupra cazului extrem al unui cunoscut al ei, “baiatul fluture din Chisinau”, Eugen Brad (astazi in varsta de 30 de ani), despre care voi scrie curand pe blog, separat. El este cel a carui boala cumplita, epidermoliza buloasa, i-a anihilat buna parte din ceea ce noi numim superficial “libertate”, insa pe care Eugen, prietenul Sandrinei, a invatat sa o inteleaga intr-adevar! […]

Leave a Reply

